部落格声明

部落格声明
无限欢迎交流与分享。请彼此尊重,所有图片皆本人版权所有,
禁止以图文并茂的方式转载, 欲转载本站食谱的朋友,
请用衔接的方式并注明出处。谢谢

Friday, February 17, 2012

Liebster Blog Award

很谢谢Wen's Delight颁了这个奖给我
paiseh..paiseh...我也知道我久都没去博友们的家留言
其实我常常都有去游览只是很懒惰login留言
所以我选择潜水..呵呵

而我家我也知道我回复很慢很慢
很多时候当我有空坐下来时想慢慢回复大家时
小瓜又会突然的来捣乱让我不能专心
也慢慢的我只好趁着他们睡午觉或是晚上睡了
才能专心的整理照片,加水印和写博文
然后再把写好的博文预先设置预发
而当我把博文写好时不是他们午睡醒了就是该准备晚餐
又或是夜深了
所以朋友们真的很抱歉...我常常慢回复
你们的鼓励&留言我都有看到的

Liebster is German and translates to
the English word “dearest”or” favorite”.
It’s meant for up-and-coming blogs with less than "200 followers".


Here are the rules:
* Thanks your Liebster Blog Award presenter on your blog.
* Link back to the blogger who presented the award to you.
* Copy and paste the blog award on your blog.
* Present the Liebster Blog Award to 5 blogs of 200 followers or less who you feel deserve to be noticed. (Some say just 3 or more blogs of less than 200 followers each).
* Let them know they have been chosen by leaving a comment at their blog.

5个blogs其实太少因为我常去潜水的博友都是我的favorite
这5位排名不分先后
当然没写出来的你们也是我的favorite~~

悠悠双鱼

eileenの记事本

Jessie-CookingMoments

简单生活,随心所欲,快乐充实

Bernice's Kitchen


6 comments:

  1. 谢谢你颁给我。。:)
    我也跟你一样,每次都是潜水。。:P

    ReplyDelete
  2. 我来了,谢谢你把这奖颁给我,
    谢谢你,宝贝。

    ReplyDelete
  3. Dear, 谢谢你让我榜上有名~深感荣幸呐~~

    ReplyDelete
  4. 真的谢谢你,感动中。。。。。。

    ReplyDelete
  5. Hello,I'm back from my holidays.Thank you so much for giving me this award.I've got it from another blogger too but so "paiseh" I don't know how to pass it around. Can you please teach me?

    Looks like you've been busy cooking & baking like usual!I'm on holidays mood!

    ReplyDelete

你的留言是我最大的鼓舞

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...